Guuuuuuld!!!! :D

Jag förstår att det kanske blir lite tjatigt för flera av er när jag skriver massor om handboll, men jag är ju en liten handbollsnörd och hur skulle jag kunna hålla mej ifrån att blogga om det när vi alldeles nyss plockade hem hela HELLTON CUP?! :D Vilka tjejer! De inledde cupen lite på halvfart faktiskt, men de har växt för varje match och idag  var det inget snack om saken.. viljan i semin och spelet i finalen gjorde så att guldmedaljerna hamnade runt våra halsar ännu en gång.. fan va göööööött :D

Och vilken känsla det är ändå att va i final. Man blir typ tio år igen.. line up, mörker, spotlights, musiken från "pirates of the caribbiean" dånar och efter att man vunnit pumpas "stand up for the champions" i hela hallen... Mäktigt! Man kanske skulle ta upp handbollskarriären igen och satsa på en landslagsplats.. eller iaf en plats i Helltons A-lag.. eller jaa.. neej. När jag tänker efter så räcker det kanske med att hjälpa dessa guldtjejer med att göra egna karriärer ;p


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis världens bästa tränare. Puss!

2010-11-28 @ 21:04:22
Postat av: Emma

KUL! Grattis. :D

2010-11-28 @ 21:17:22
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: maria

grattis :)

2010-11-29 @ 16:43:45
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0