Halstabletter

God morgon, god morgon. Här sitter jag och käkar en frukost bestående av te och halstabletter. Känner mej lite som en kråka när jag öppnar munnen..

Igår blev jag nerbjuden till Elin på lite pannkaks-kalas, det satt verkligen på sin plats för jag var både trött och hungrig efter jobbet och handbollen. Känner mej fortfarande riktigt sliten, men mår ändå inte så dåligt liksom, om ni förstår vad jag menar. Och det var ju inte bara gött att slippa laga mat, utan det var ju även väldigt trevligt att hänga lite med grannen! :)

Nu känns det att det börjar närma sej jul... Det är dags att börja kolla över julpynt och adventsljusstakar och på jobbet har vi börjat förbereda för fullt! Imorrn ska det göras pepparkakshus, snacka om mysigt!! :) Tänkte slänga upp årets önskelista snart också, det blir nog imorgon tror jag minsann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0