Natt-Bråk

Alltså, jag vet att alla är olika och självklart blir man ibland upprörd och måste rensa luften. Men jag börjar bli lite trött på att några av mina grannar väljer att göra detta på vår utegård vardagsnätter mellan 03 och 04. Skulle de inte kunna tänka sej att göra detta inomhus? Och kanske vid nån annan tidpunkt? Eller vore det för mycket begärt..?! Nu har jag vaknat vid tre tillfällen, vardagsnätter, de senaste veckorna av att det är ett par killar (hallå, det är ett "kvinnohus" för bövelen, vad gör de ens där, liksom.. ^^) som står utanför mitt fönster och är minst sagt oense om någonting.. hm. Upphör inte detta så kanske man får kalla in Grannfejden ;P


Kommentarer
Postat av: mamma

Grannar är ett gissel! Man skulle bo själv i ett ljudisolerat hus mitt i city liksom... Pok!

2010-11-05 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0