Pest Eller Kolera?

Igår träffade jag Mickis en sväng som ganska nyss är hemkommen från sin solsemester. (Jag vill väl också åka...!!!) Vi var och tittade på hennes lillasyster och två andra tjejer som spelade i mitt stora lag förut. Det skötte sej jättebra men jag måste ju säga att våra fina blå FHK-dräkter gjorde sej bättre på dem ;P

På kvällen kom Elin hit och hängde lite. Vi käkade ost & kex och drack vin och pratade om livet i allmänhet. Sen plockade vi fram boozen, gjorde oss ett par rediga groggar och körde "Pest eller kolera" istället.. Haha, vi fick till en hel del spännande frågor, tex "blind eller döv?" eller "ligga med en 13-åring eler 75-åring?" Resten av frågorna anser jag dock att de är på gränsen till för grova för att publiceras här på bloggen.... ;S



Pest eller kolera?



Aja. En mycket trevlig kväll blev det iaf! Nu ska jag åka på handboll :) Det har varit ett par lediga helger nu, så liiite abstinens har jag. Ikväll ska kära pappsen firas också! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

hahahha tänkte också blogga men ansåg allt för grovt :P

2010-11-14 @ 15:25:44
URL: http://elinpreisz.com
Postat av: elin p

hahahha tänkte också blogga men ansåg allt för grovt :P

2010-11-14 @ 15:39:22
URL: http://elinpreisz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0