Skadjeglädje...

... är den enda sanna glädjen!

Idag kom det en yngling (jepps, kalla mej gammalmodig, men det är verkligen ett passande ord på denna människa) och knödde sej före mej i busskön, så att jag fick en liten knuff. "Nämen hoppsan", sa jag. Sen hade han tydligen så bråttom så han orkade inte ens vänta på att damen före skulle hinna betala färdigt utan han knödde sej även före henne så att hon fick en knuff och tittade upp frågande på honom. Det roliga var bara att när han skulle sätta sej så lyckades han slå huvudet i en av bussens "hålla-i-sej-stänger". Mohahahahahahaha, rätt åt han minsann tyckte jag och skrattade lite högre åt honom än vad jag brukar göra när sånt händer :P

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hehe då får man skratta högt och elakt!:p

Karma is a bitch;p

2010-11-17 @ 18:41:26
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0