Sliten & Trött

Idag känner jag mej ganska sliten och trött faktiskt. På jobbet är det lite rörigt, bland annat för att vi har haft olika vikarier i snart två veckor nu, och för tredje dagen i rad så har jag inte kommit hem förrän efter klockan 19. Jag klagar  egentligen inte, tvärtom; i måndags var det handboll direkt efter jobbet, igår hängde jag med Mange och idag städade jag hos morfar (ja, det kanske inte var så jättekul men det var ju självvalt även det) men det tar på krafterna när det blir så långa dagar.. jag har ju gått hemifrån vid sex-tiden varje dag. Därför har jag ikväll lite hemmamys med levande ljus, te och clementiner.. passar jättebra också när det är så vintrigt och vackert ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0