Tidsfördriv

Den här härliga höstdagen har spenderats mestadels i soffan, men jag har också hunnit med att fixa tacos, gå en härlig promme med Annica och dammsuga/skurat/dammat lite här på hemmafronten.

Men vad gjorde jag egentligen innan web-TV:n kom in i mitt liv? :P Eller var det så att jag inte hann titta så mkt på tv/web-TV förut? Haha, det märks att jag har mkt mindre handboll nowdays, och att man är singel... jag har hur mkt tid som helst över ju nuförtiden! Eller kanske inte huuur mkt som helst, men ganska stor skillnad är det ju. På både gott och ont :)

Nu blire lite Bridget Jones (nix, tröttnar aldrig..) och sen blir det sängen. Bäst att vara redo inför en ny arbetsvecka imorgon, för denna vecka, till skillnad mot den lov-vecka som nyss var, så är det fullt ös igen!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Iih, nu är det bokat! xD

2010-11-08 @ 10:09:43
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0