Söndagslista

senaste:

film du såg:
hjälp, kommer faktiskt inte riktigt ihåg..

mat du åt: köttfärssås & spaghetti

kram: Igår

puss: I fredags

resa: Var till Lysekil igår med handbollslaget

person du träffade: Haha, Preiszans pappa! :P Och lite annat handbollsfolk

personen du pratade i telefon med: Preiszan

gången du var utomhus: vid 19-tiden

gången hela din familj åt middag tillsammans: hm.. när vi firade Jespers 20-årsdag måste det varit.. alltså första helgen i oktober typ.

saken du köpte: Jag handlade matsäck i fredags! Clementiner, en Cola, smoothie och sportlunch fick det bli.. mums!!


allmänt

ska bli skoj: London med Teta!!!!

ska inte bli skoj att: gå upp tidigt imorrn IGEN

sparar till: julklappar :)

pålägg som gäller: leverpastej & saltgurka är gôtt. Gillar sånt där "salami-klet" på knäckemacka också :P

önskar att jag var bättre på: att ta hand om mej själv

dagens dryck: vatten och jordgubbs/smultron/kiwi-saft

vad saknar du: karaktär :P

vad har du gjort idag: varit på ledarutbildning

brukar du svära mycket: njaaa, allt är ju relativt.. beror på vart jag befinner mej, på jobbet försöker jag hålla mej fantastiskt vårdad i mitt språk ;P

hur tidigt stiger du upp: på vardagarna så är det mellan 04.45 och 07.00 som gäller

på helgerna: då sover jag gärna till 10 om det finns möjlighet! ;)

hur många timmar sover du per natt: 6-7 timmar typ.

vem är snyggast i världen: svår fråga. Jude Law ligger ju iförsej ganska bra till..

bästa saken som hände mig förra sommaren: Rom-resan med pappa & Jesper var ju inte fy skam..

mig själv med tre ord (just nu): trött, frusen och hostig

jag ville bli när jag var liten: delfinskötare elle författare

Kommentarer
Postat av: elin

gillar senaste person du träffade samt vad du saknar ;P

2010-11-22 @ 15:50:30
URL: http://elinpreisz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0