Vi Ska Till London!!!!

Igår kväll så skrev jag till Teta på msn att "fasen, ska vi inte dra till London nån gång snart som vi pratat på?" Det slutade med att vi bokat både resa och boende en timme senare.. faaaaan va kul det känns! Jag har så länge velat åka, och pratat massor om det, men jag får liksom aldrig tummen ur.. Det blir sällan nånting mer än just prat :P Men vi började kika runt lite på resor och vi hittade även ett fräsch och billigt vandrarhem så vi sa att vi har ju ingenting att förlora på att boka på stört, tvärtom.. Snacka om spontant!!! ;D

Och vi fick resan tur och retur + 3 nätters boende i London för drygt 2000 kronor.. hur bra som helst! Okej, det är  visserligen vandrarhem vi ska bo på, men jag är ganska övertygad om att det är minst lika bra som vad hotellen är i London. Det är ju inte direkt känt för sina högklassika hotell direkt ^^ Och jäkligt centralt verkar det ligga också.. aa, som sagt, det ska bli hur kul som helst!!! Synn bara att det är så länge kvar; vi åker ju inte förrän sista helgen i april.. men men, då har vi nåt att längta efter och se fram emot ;)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Iiih, ah de är att länge kvar du!

Och spontant vart det!xD

Dessutom att få det för 2000:- hela kalaset, så billigt hade vi inte ens kommit undan på en sista minuten a la charterresa!:D

Ska bli välldans kul!

2010-11-08 @ 20:47:17
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh vad kul, grattis till er! Kan man få göra ett medskick till Thorntons? ;-) Pok

2010-11-08 @ 23:22:09
Postat av: Teresia

Ja, jag blev jättenöjd med nya soffan!^^

Hehe, ja, det tycker jag att du ska göra!

Jag tycker att IKEA tex har sådär fina soffor, men att ställen som Boulevard, Sommarlagret och EM har riktigt fina soffor^^

Nu kom ju min ifrån Jysk, och där kan man också hitta ett och annat ibland:)



Kollade transport, på tal om Londonresan, och det går tunnelbana ifrån Heathrow var 5e/10e minut in till London centrum. Det kostar bara 4 pund, och tar cirka 1 h. Taxi kanske tar 40 min och kostar närmare 30-40 pund. Det går även bussar in till centrum för 8 pund, men de går bara varje hel- och halvtimme.



Tål att kluras på:)

2010-11-09 @ 19:13:26
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0