Vikarier

Det har blivit många långa och slitiga dagar på jobbet nu de sista veckorna, tyvärr. Tre veckor med olika vikarier sätter sina spår, men jag måste säga att jag (tillsammans med min kära kollega Emelie) gör ett väldigt bra jobb ändå! Vi trivs ihop och tänker rätt lika, kanske är det därför som det går såpass bra ändå, trots att dagarna inte riktigt är som de ska vara :P

Och jag tänkte på det häromdan när jag åkte till jobbet att trots att jag just nu känner mej ganska trött och lite utsliten så trivs jag så bra med mitt yrkesval!!! Om jag inte fick va förskollärare, vad i h*lvete skulle jag vara då..?! :S Nää, om allt går enligt planerna så fortsätter jag nog att vara "lektant" ett tag till :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är SÅ duktigt sötis. Rätt person på rätt plats! Kämpa på och ha en bra dag på jobbet. Pok

2010-11-18 @ 11:47:27
Postat av: maria

hua mig, inget vidare med olika hela tiden. men två så bra tjejer som ni fixar antagligen det galant ;)

2010-11-18 @ 18:21:57
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0