Det Där Med Skydd Är Inget För Mej

Mitt upp i allt fixande och städande så kom jag på att jag även tänkt färga håret på mej själv också ikväll. Har aldrig gjort det förut, men vet att de flesta jag känner gör det själva så det kan ju inte va så svårt, eller? Jag satte iaf igång och kände mej rätt med i matchen (har ju färgat på flera kompisar tidigare) och nu när jag suttit med färgen i håret i ca en kvart så slog det mej att jag kanske borde ha läst bruksanvisningen innan jag drog igång...

Det ligger nämligen en oanvänd tub över på bordet framför mej, och det känns som att det finns en anledning till varför den fanns med i förpackningen.. hmm... två minuter och en läst bruksanvisning senare så inser jag snabbt att det var "det skyddande serumet som appliceras INNAN färgningen".. :S Aja, det kan väl inte va så noga, eller? Väntar nu med spänning på resultatet.. ;P


Om allt går enligt planerna så blir resultatet ungefär
såhär :) Bort med alla ljusa sommar-slingor!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Den rubriken kan man ju tolka lite hur man vill.. Hö hö hö hö! xD

2010-10-16 @ 21:28:36
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0