Fixar-Fredag

Imorse var jag faktiskt riktigt trött när klockan ringde vid 05.30, och jag hade gärna sovit en stund till. Men nu gör det mej däremot ingenting - om man börjar tidigt så får man ju också sluta tidigt såklart ;)

För eftermiddagen och kvällen har jag en hel del planer. Vi får väl se vad som blir av, jag brukar ju va expert på att skjuta saker på framtiden :p Jag har i alla fall "lovat mej själv" att:

*städa  lägenheten

*laga ordentlig mat

*rensa ur garderoben

* fixa med handbollen inför imorgon

Imorgon åker jag nämligen med mina småttingar (M Å S T E sluta kalla dem det, dels är de redan längre än mej och dels så tränar jag ju inte några större än dem längre..!) till Strömstad för att spela första steget i New Body Cup. Det är egentligen 98:ornas år i år, men vi anmälde oss ändå mest för skoj skull.. vi får väl se va de blir av det; det kan bli både succé och katastrof! Kul kommer det helt klart bli i alla fall ;D

Kommentarer
Postat av: elin

duktig du är!! även om du skule råka inte bocka av alla punkter :P lycka till i helgen! puss

2010-10-15 @ 15:32:28
URL: http://elinpreisz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0