Fixar-Sugen

Mmmm, imorrn har jag sovis, som vanligt på torsdagar. Ibland när jag har sovis så brukar jag få ett litet "fixar/städryck" på morgonen.. Typ sådär att man sover ända till sju, vaknar pigg och utvilad och har lite tid över, och då passar man på att fixa undan disken, städa badrummet eller damma lite osv. Undrar om detta kommer inträffa imorrn, det vore faktiskt väldigt trevligt om det blir så. Så har man det gjort innan helgen, liksom. Dessutom undrar jag om det flyger med lite "sug-efter-att-sätta-igång-med-ihopskruvandet-av-mitt-nya-bord" också, det vore på tiden skulle man säga. Nog för att bordet står bra i sin IKEA-förpackning, men efter ett par veckor så börjar det bli lite dammigt och töligt att ha den stora kartongen framme här i lägenheten :P

Nu: bedtime. Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0