Första Snön...

Idag har jag sett och känt första snöflingorna och jag gillar det  i n t e!! Det är alldels för tidigt, jag vill ha mera höst och härliga färger!!! Dessutom har jag mammas bil i veckan och det är fortfarande sommardäck på den.. hemresan tog över 45 minuter (istället för 25 som de brukar) och jag halkade runt som en liten tvål över vägen.. fy faan va läskigt det var!!! Ska aldrig köra bil igen :P Tyvärr måste jag dock köra bil redan imorrn vid sex-tiden igen, för då måste jag ut å parkera om bilen eftersom det inte fanns nån ledig parkering så långt ögat nådde när jag kom hem från träningen. Fasen vilken skit!

Jag var tveksam till att ta bil överhuvudtaget idag, men tänkte att va fasen, det är ju skönt att komma hem lite tidigare (har ju jobb + handboll och det blir en ganska lång dag) och det är ju väldigt smidigt å skönt. Det slutade dock tvärtom; jag kom hem senare än vad jag hade gjort med buss och dessutom fick jag kramp-träningsvärk och huvudvärk på köpet.. näääej, jag är inte bitter ^^

Nu ska jag iaf krypa ner under täcket.. måste ju vara i fin form när jag ska ut å köra bil tidigt imorrn bitti! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0