Oviktiga Saker Är Lite Min Grej

Mickis va här en sväng förut och hängde och plötsligt visades reklam för typ Proviva på TV:n. Jag pekar och utbrister upphetsat:

- Men!! Det är ju hon! Johanna Lind!!!!!


- Eeeh, vem? Mickis tittar oförstående på mej.

- Ja men hon, "Katten", du vet. Hon va ju med i Fröken Sverige, typ 1993. Johanna Lind, vet du väl!!! säger jag och är fortfarande lika upphetsad.

- Eeeh, nej det vet jag nog inte, svarar Mickis och är fortfarande lika oförstående.


Jag slänger mej på datorn och googlar upp Johanna Lind och nog fan är det hon. Och nog fan var det 1993 som hon var med i Fröken Sverige.. haha. Jag förklarar för Mickis att det var min favorit och att jag blev ledsen på mamma och pappa för att de sa att hon var alldeles för likt en katt för att vinna.. Mickis bara skakar i huvudet, suckar och antyder att jag borde skippa viss totalt ointressant info för att göra plats för lite mer vettiga och viktiga saker. Haha, jag förstår inte aaaaalls vad hon menar :P










Ok, jag veeeeet. Jag måste sluta hänga upp mej på totalt oviktiga datum och årtal :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0