Vingligt Värre

Att det blev en lyckad kväll igår är det ingen tvekan om. Tydligen ansåg jag att det var på sin plats att blogga lite inatt, så ni skulle vara säkra om att jag kommit hem ordentligt. Förstår att det var många oroliga själar som satt uppe och väntade ^^

Nej, men ärligt. Gårdagen var riktigt lyckad och vi blev nog alla tre lite mer vingliga än vad vi räknat med... här hemma höll vi oss ganska städade, men efter ett par vändor till baren så förändrades vårt tillstånd lite på nåt oförklarligt sätt.. Vi dansade och röjjde ända tills BMB tändes upp och det var dags att börja knalla hemåt. Jag och Maria tog rygg på Preiszan, vilket kanske inte riktigt var det smartaste vi kunde gjort.. Haha, men det blev däremot ganska kul ändå :P

Idag har jag hunnit med att mumsa i mej den obligatoriska dagen efter-pizzan med Teta och fikat och tagit mej en tur på stan med pappa. Snart ska jag vandra hem till mamma och Jesper för att där bli bjuden på tacos. Mums!!! Bra söndag tycker jag :D




PS. Note to myself: M.Å.S.T.E sluta ramla i trappen ut från BMB. Det är inte roligt längre... ;S

Kommentarer
Postat av: elin

tycker ni skötte er utmärkt :D har opponering imorrn! kommer nog gå vägen :) puss!

2010-11-01 @ 21:24:37
URL: http://elinpreisz.com
Postat av: Teresia

Haha herregud vi får snart säga att vi ska ha "Supa-skallen-av-oss-kvällar", så kanske det blir lugna kvällar!xD Lite tvärtomspråket:p

Och jag tror att typ kilklackar e på sin plats för din del när du ska ut o vingla runt;p

2010-11-01 @ 22:31:24
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0