Debut!!!

Alldeles nyss så gjorde jag (äntligen) något som jag undvikit att göra sen 21:e december förra året. Jag har varit skraj och nervös inför detta och tänkt att "det här klarar jag aldrig". Men så idag, nästan 9 månader senare så tog jag det stora beslutet att bortse från rädslan och ta tag i saken. Och jag fixade det! Med enbart liiiiite (nåja) guidning via telefon så fixade jag det utan nästan några problem alls. Snacka om att jag nu känner mej nöjd med mej själv och kan luta mej tillbaka i soffan med gott samvete resten av kvällen!




Vad jag pratar om? Jag har TANKAT SJÄLV för första gången ;P

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha, sådant fixar du ju lätt nu i fortsättningen vettu;p

2010-09-13 @ 18:41:13
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0