Kluven

Idag har varit en såndär dag som var ganska bra ända fram till en halvis innan jag slutade då det vände och helt plötsligt blev ganska dåligt. Jag känner mej lite kluven; jag saknar min gamla arbetsplats men känner ändå att jag trivs vid min nya och har även känt att det börjar flyta på rätt bra liksom. Det är mkt som inte är fixat än och jag fattar inte riktigt hur vi nånsin ska hinna komma ikapp och fixa allt, men det känns ändå som att man hunnit skapa goda relationer till både kollegor, barn och föräldrar och man har börjat komma in i det. Det funkar liksom.

Men. Men så är det vissa saker, både små och stora grejjer som bara känns sådär jobbigt. Blääääääää. Jag är ju känd för att vara fantastiskt duktig på att grubbla och analysera saker både en å två gånger för mycket, men ändå. Bläääääääääääääääääääääääääää.

Aja, direkt efter jobbet gick jag och mamma en promenix och jag hann ösa ur mej en hel del. Skönt, då klarar jag nog att va på topp imorrn igen :)



Jag idag

Jag imorgon

(förhoppningsvis :P)


Kommentarer
Postat av: mamma

Snart kommer du älska barnen o lokalerna. Glöm inte bort att du är bäst! Och snygg även när du är arg. ;-) Pok

2010-09-08 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0