Kycklinggryta

Min kamera luktar kycklinggryta :( Fick smarrig mat på jobbet idag och eftersom det blev massor över så passade vi fröknar på att ta med oss lite mat hem. (Nej, det får man inte, men va fan. Så onödigt och bara slänga massa mat..) Jag la grytan i en vanlig liten låda och tänkte "det här kommer aldrig funka" innan jag la ner lådan i väskan. Och självklart tänkte jag rätt och gjorde fel; jag la ner lådan i min väska trots att jag misstänkte redan innan att det skulle läcka lite. Upptäckte senare under kvällen att min kamera låg i väskan och gissa om den va kletig.. mm, fräääscht! Men nu har jag tvättat den och provfotat, så trots att den luktar lite suspekt så funkar den precis som den ska :) Tur för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0