Lite Träning För Magen

Vaknade 07.10 imorse och kände att "nee, jag måste försöka sova lite till". Somnade om och vaknade halv elva istället. HALV ELVA!! Kommer inte ihåg sist jag sov så länge, men gött var det :)

Igår hade vi lite personalfest, vi käkade middag och firade en av kollegorna som har fyllt 30 år. Det var ganska lugnt och så, men det var längesen jag skrattade så mycket alltså... vilket jävla gäng! Snacka om bra träning för magen; den ena hade värre historier att berätta än den andre ;P

Idag har jag däremot inga planer alls. Därför ska jag nu bädda ner mej i sängen igen och läsa lite tror jag. Får väl se vad som händer resten av dagen. Skön lördag på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0