Nybakat!

Fick ett sms av Elin när jag jobbade där hon bjöd ner mej på nybakade brownies. Med tanke på hur jag slarvat på sistone så var inte jag sen att tacka nej, så vid åtta-tiden gled jag ner till grannen för lite onsdags-häng. Vi åt såklart inte bara nybakat utan ägnade även kvällen åt att se på tv:n. Vi fick till en skön blandning mellan "Utfrågningen" (vuxenpoäng) och "Kungar av Tylösand" (lite mindre vuxenpoäng), haha. Bra kombo! Kändes lite som "vi ser väl på Kungar av Tylösand va? Det får ju inte bli för seriöst ändå..."

Så. Efter kvällen kan jag konstatera att Elins brownies var jävligt goda, att veta vad man ska rösta på är jävligt svårt och att de som medverkar i "Kungar av Tylösand" är jävligt.. aaa, va säger man... extrema :p

Jag bakade ju till föräldramötet i måndags och sparde lite

sockerkaka längst ner på ugnsbotten. Valde dock av nån anledning

att inte ta med detta ner till Elin ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0