"Om De Hittar Till Starten"..

Hahaha, va jag skrattade när jag hörde veckans reklam för "Skånska Hemmafruarna" för första gången igår. Man får se fem stycken leopardklädda blondiner som irrar runt lite vilset och så hör man en speaker säga:

"De skånska hemmafruarna ska ställa upp
i Gåseloppet - om de hittar till starten vill säga".


Den här reklam-snutten är fantastiskt kul av två anledningar tycker jag. Dels för att de verkligen upplevs som en smula tappade och jag kan se dem framför mej när de trippar runt i sina high heels under loppet, men också dels för att jag vet ett par tjejer som faktiskt befunnit sej i just denna situation... :P Det var iförsej inga leopardkläder inblandade då, men de två tjejerna var rejält stressade över att de var anmälda till en orienteringstävling och att de hade lyckats gå vilse redan innan starten..... hahahahaha. Bra jobbat!

Vi slänger in en bild på mej och Elin, för det

tycker jag passar till detta blogginlägg... ;p


Kommentarer
Postat av: elin

haha vad menar du med bilden? :D häng snart? pusss

2010-09-23 @ 08:12:22
URL: http://elinpreisz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0