Parti Eller Block, Det Är Frågan

Efter ett par timmars sökande på tv och internet så har jag nu kommit fram till att det här helt enkelt är skitsvårt!!! För hur gör man när man är ganska säker på vilket parti man vill rösta på, men anser att det ingår i helt fel block? :p Förstår att det låter lite motsägelsefullt (det är det väl också) men det är i alla fall så jag känner.. Så, hur bestämmer man sej egentligen?!

Gjorde för övrigt det där testet på SvD sida också; "Valkompassen". Och jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mej till resultatet. Egentligen är det säkert jättebra men lite överraskande kom faktiskt SD högt i topp för mej och de partier jag tidigare valde emellan kom väldigt lååångt ner. Om jag säger såhär, SD är väl det enda parti som jag hela tiden vetat att jag absolut inte ska rösta på :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0