Shopping!

Att lönen äntligen kom in på kontot igår kombinerat med solsken utanför fönstret gjorde mej på väldigt bra humör idag och jag begav mej ner till stan för en liten shoppingrunda. Det var jättelängesen jag var på stan och det är ju faktiskt dags att fylla på garderoben med lite kläder inför hösten :) Ett par timmar senare och ett par tusenlappar fattigare kom jag sen hem, nöjd och glad över över min shoppingrunda!

Förutom den söta mössan och dessa två par skor så fick även fyra blusar/tröjor, ett par tajts, nagelbandskräm, strumpor, kryddor och en träningsjacka följa med hem till Herrhagen. När jag kom hem så fixade jag lite lunch och satte mej UTE I SOLEN och åt. Det var hur skönt som helst och man kunde tillochmed sitta i bara linne en liten stund. Passade på att njuta ordentligt, det kan ju ha varit sista gången man kunde göra detta i år. Men det känns inte så jobbigt att hösten är här ändå, snarare tvärtom. Jag är redo :)


Kommentarer
Postat av: ME

SÖTAST! :)

2010-09-04 @ 19:17:36
Postat av: maria

fin mössa, fin jossan ;)

2010-09-05 @ 15:42:51
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: mamma

Bra shoppat sötnos! pok mamma

2010-09-05 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0