Städryck!

Tänk att saker och ting kan kännas så olika; för ett par veckor sen kändes det ganska tungt med jobbet, men nu känns allt mycket bättre igen. Det enda som stör mej nu är att det ska va så omständigt med papper hit å dit och att det ska va så svårt att få tag på rätt person när man väl behöver det. Vi har gjort en lååång lista på saker som behöver handlas till jobbet; problemet är bara att få tag på kontokort, rekvisitioner, personer som kan skriva under osv osv... för det känns inte som det är rätt läge att lägga ut med egna pengar så länge.. det handlar ju om ganska mkt pengar, och det känns inte helt riskfritt.. Man vet ju aldrig hur länge sånt där kan ta :p

Efter jobbet så åkte jag och mamma till Maxi och handlade, och när jag kom hem fick jag ett litet städryck. Det gäller att passa på när det slår in för det händer inte allt för ofta.. jag passade på att skrubba fläkten, tvätta ur kylskåpet, rengöra ugnen, torka listor + skåpsluckor och en hel del mer därtill. Det va längesen köket var så skinande rent, skulle man kunna säga.. Pluspoäng till mej!

Städrycken hade gärna fått fortsatt även in till de andra rummen också, men tyvärr räckte inte krafterna eller tiden till.. därför bänkar jag mej nu istället i soffan framför "Kungarna av Tylösand". Kvalitets-tv, som sagt..... ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat, sötast! Sov gott. kram mamma

2010-09-22 @ 23:11:59
Postat av: Teresia

Haha kvalitets-TV var det ja.. Jag orka inte en se klart skiten igår!xD Tycker de flesta är ganska IQbefriade, och han Nemo lär ju ha varenda könssjukdom på jorden, dessutom tyckte jag det var ganska kul att han tyckte att han såg bättre ut än den blonda tjejens kille.. Han ser ut från något ur en tecknad serie, typ. Och det var ingen komplimang..xD

2010-09-23 @ 07:55:51
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0