Till Mig

Efter en 15 timmars lååång dag av både jobb, städ hos morfar och föräldramöte så kom jag äntligen hem och möts av en apotekspåse som hängde på min ytterdörr. Blev såklart väldigt nyfiken och skyndade mej in för att kolla va påsen innehöll. Däri låg ett litet paket och i paketet fanns denna lilla sötnos:

Tack Maria!!! ♥

Jag har ju varit lite uppochner i humöret de sista dagarna, funderat och oroat mej mycket för både det ena och andra, och därför ansåg tydligen Maria att jag var värd denna. Hon känner mej ju väl och kände nog på sej att jag behövde lite extra uppmuntran just nu.. Snacka om att jag blev både glad och överraskad; jag blev alldeles tårögd och alldeles varm i hjärtat!

 


Kommentarer
Postat av: ME

Å va Maria är go! Detta var du värd :)

2010-09-14 @ 22:27:29
Postat av: mamma

Åh vad gulligt! Puss min skatt

2010-09-14 @ 23:12:36
Postat av: maria

varsegod ;)

2010-09-15 @ 09:20:59
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0