Tvättstuga Blev Mys Hos Mamma Som Blev Guldapan

Nix, precis som jag trodde så blev det ingen utgång igår, men det gjorde inte så mycket. Jag åkte hem till mamma där jag blev bjuden på smarrig middag och lite drinkar. Min vita månad är ju över nu och sånt måste man ju fira ;p Efter ett par timmars mys hemma hos mamsen så begav jag mej mot torget för att möta upp Annica. vi bestämde oss för att gå till Guldapan och ta ett glas vin eftersom ingen av oss hade varit där förut. När vi väl satt där så blev vi lite sugna på att fortsätta in på Röda rummet (Guldapan hör ju dit) men eftersom det kosta 160 kr så struntade vi i det. En trevlig kväll hade vi iaf, även om det inte blev nån dans :)

Vi fråga om man kunde få lite snacks, typ jordnötter och så fick vi

oliver, jordgubbar och lite chips istället. Inte riktigt vad vi tänkt oss,

men väldigt tjusigt var det ju iaf :)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Ohh, mysiga tilltugg iaf du!

Oj, 160:- för att gå in där? Jisses!

Hoppas ni hade det trevligt i alla fall!^^

2010-09-12 @ 22:27:15
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0