Röd, Grön Eller Blå Eller Vad..?

Ikväll var kvällen (ok, jag har tänkt det ett X antal gånger nu, men ändå) som jag skulle sätta mej in i politiken lite mer och bestämma vad jag tycker, men så blev såklart inte fallet. Det är ju faktiskt dags att rösta nu på söndag och i år har jag lovat mej själv att inte bara gå efter trevlig frisyr/mysig dialekt osv.. men att de ska va så svårt liksom! Det är ju inte så liksom att nån av dem säger "jo vi har en del bra grejjer, men det här å det här å det här är faktiskt skit så du kan välja bort oss egentligen" Aja, jag hinner väl bestämma mej! Har ju ett par dagar på mej ;p

Istället för att ägna fredagskvällen åt politik så gick jag direkt till mamma efter jobbet. Jesper var hemma en sväng så jag ville ju självklart träffa honom (och att mamma bjöd på mat gjorde ju inte saken sämre..) och krama lite på honom. Han har fått jobb i Sthlm och jag är sååååå glad för honom!!!!!! Bara att hålla tummarna för att det är ett bra jobb och att han kommer trivas med det han ska göra :)

Nu ska jag fixa lite här hemma, sen blire väl sängen... Bra å lägga sej i tid idag tänker jag, för imorrn blire nog fest! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0