Fyra Bröllop Och En Begravning, Typ

Det är lite så det känns just nu, faktiskt. Satt på bussen hem från jobbet och tänkte på hur mycket kul jag har att se fram emot under det kommande året, när jag kom hem och fick reda på att Lasses biljetter (han ska ha en höstturné!!!) redan är slutsålda, trots att de släpptes idag kl 10.00. Fy faaaaan! Och jag som satt och log hela vägen till Västerås för att jag precis fått reda på att jag skulle få möjlighet att njuta av underbara Lasse även i höst.. Aja, har inte heeelt gett upp hoppet ännu, men det ser mörkt ut :(


4 saker jag ser fram emot under året:

* Håkan Hellström-konsert på långfredagen
* Londonresan med Teta om två veckor
* Barcelonaresan med Elin i juni
* Att ha betald semester!!!


1 sak som gör mej riktigt ledsen:

* Att det verkar bli ett år utan att få höra och se Lasse live


Kommentarer
Postat av: maria

men då, ni som hade en sån bra plan....men det stod ju iofs på facebook att han skulle göra extraspelningar i gbg eftersom biljetterna hade tagit slut så snabbt. men de kanske också redan är slutsålda??

2011-04-15 @ 08:00:32
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: lovisa

Godmorgon:D

2011-04-15 @ 08:18:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Allt löser sig till sist! Glad igen? ;-)

2011-04-15 @ 16:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0