Geni/Idioti

Ser på ett program, "Mammor byter bo" eller nåt liknande, som går ut på att två mödrar byter plats med varandra och bor i den andres familj. Den ena mamman som är med presenterar sig som en "pedantisk sjubarns-mamma". Är det bara jag som tycker att den kombinationen rimmar dåligt? Hur i h*lvete hinner man vara pedantisk när man har sju barn att ta hand om? Hon dammsuger/våttorkar 4 gånger om dagen och städar toaletterna minst en gång om dagen. Jag förstår att det blir stökigt och smutsigt med 7 barn i familjen, men vart får hon tiden till all städning ifrån? Tycker föräldrar som har ett eller två barn klagar på att tiden inte räcker till.. men vad vet jag. Jag har ju inga egna barn (och är inte pedantiskt nånstans för den delen heller) så jag ska väl kanske inte yttra mej!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Förmodligen är hon hemma o städar hela dagarna. Boring, boring. För övrigt låter det som ännu ett av alla idiotiska tvprogram. Tacka vet jag Trinny & Susannah som hjälper kvinnor att göra det bästa av det naturen gett dem! Puss o gonatt

2011-04-04 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0