Jag Är En Dumma Sill

Antar att det inte var någon som missade att det var 1:a april i fredags, det gjorde iaf inte barnen på jobbet. Vi hade pratat om det några dagar innan och jag hade berättat för dem hur lättlurad jag är (en gång för flera år sen gick jag på att en kompis och hennes pappa hade blivit bestulna på två husvagnar på samma dag, t.ex.) och därför var det såklart extra kul för barnen att försöka lura mej. De började redan när de klev innanför dörren, men kunde självklart inte hålla sej allt för länge... faktiskt inte ens till efter att de dragit själva lureriet :P Typ såhär lät det konstant i ett par timmar:

"Haha, april, april fröken, för det står en
dinosaurie i trädgården och du är en dumma
sill och jag kan lura dej vart jag vill"

Vi hann även med att klara av några "Maj, maj måne, jag kan lura dej till Skåne" i bara farten.. gissa om jag och mina öron var glada över att sluta tidigt den dagen? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0