Lyhört?

Stod inne på badrummet förut och hörde hur det plingade till i min FB-chat. Gick och tittade men konstigt nog var det ingen som hade skrivit till mej. Gick tillbaka till badrummet och hörde igen hur det plingade till, inte bara en utan två och tre gånger. När jag var färdig på badrummet så gick jag tillbaka till datorn och tittade igen, men nää. Ingen som hade skrivit till mej. Skumt, tänkte jag. En stund senare när jag stod i trapphuset så hörde jag hur det plingade på som fasen inne hos grannen, och då fattade jag ju att det var hon som var poppis och inte jag :P Snacka om lyhört!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha! Vilken besvikelse! Pok

2011-04-13 @ 23:28:15
Postat av: Teresia

Bäst att vara tyst i sänghalmen framöver då;p

2011-04-14 @ 18:11:26
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: maria

bittert att grannen är mer poppis ;)

2011-04-14 @ 18:52:03
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0