Matlådor

Idag gjorde jag min sista dag på TS:1-utbildningen så nu är jag äntligen färdig! Det har varit en riktigt utvecklande och inspirerande utbildning, men man känner sej alltid lite "övrfylld" och snurrig när man är färdig för dagen.. man får liksom lite mer info på samma gång än vad man klarar av att ta in, nästan.. hur som helst så är det skönt att va färdig; dels för att jag känner mej som en bättre tränare och dels för att jag tror att det kan va en bra "merit" att ha med i ett CV. Det gynnar mej även utanför handbollen, så att säga :)

Alldeles nyss provade jag på att göra Flygande Jakob för första gången, och reslutatet blev riktigt bra faktiskt. Det blev liksom mer än OK och ätbart, det blev... som det skulle!! Haha, och det är ju inte en självklarhet när det gäller mej och mina kock-kunskaper.. ;D Passade på att göra lite extra, jag tänkte att det är ju alltid toppen-bra att ha matlådor. Blev så ivrig så jag glömde helt bort att jag inte gillar matlådor, och dessutom så är jag ju sällan hemma och hinner äta dem.. aja, man kan ju inte tänka på allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0