Sovmorgon!!

Kände mej utvilad och barnsligt glad imorse när jag vaknade. Berodde antagligen på att jag inte behövde ha klockan på ringning för första gången på flera veckor, och därför valde mina blå att inte öppna sej ordentligt förrän 09.19. Gôtt som fan! :D

Nu ska jag snart käka taco-rester från igår (allra finaste Emelie var här och myste igår, men vi hade så mkt att prata om så vi knappt hann med att äta) och sen ska jag ladda inför Lilla VM som är idag och imorrn. Känns inte som att det är handbollscup nu i helgen, eftersom vi inte har match förrän 15.40 men vi ska iväg iaf. Cupen känns lite liten å sketen jämförelsevis med förra helgens Irsta Blixten, men vi ska försöka ladda om och ge järnet. Vore kul om FHK kunde bli Värmlands bästa förening!! :)



Ikväll lutar det åt en liten sväng ut i vimlet, nån som ska med?


Kommentarer
Postat av: Teresia

Lycka till idag!^^

Jag är på det vet du!^^

Några glas på Korre skulle inte sitta fel!:D

2011-04-16 @ 13:38:43
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0