Taxi

Jag och Teta hängde på Koriander igår kväll, vi pimplade vin och diskuterade det mesta mellan himmel och jord. Efter några glas vin och en varsin drink (man får alltid smarriga drinkar på Koriander!!) så var det dags att ta sej hemåt och eftersom det var länge kvar tills min buss skulle gå så tog jag en taxi hem. Har ju börjat gjort det på senaste; jag är ju inte så rädd av mej och det känns ofta som slöseri med pengar, men jag försöker se det som en investering i mej själv. Man SKA faktiskt inte gå hem själv, och jag har ju faktiskt de där 80 kronorna...

Taxi-chaffisen blev först jätteglad att det äntligen kom nån som ville åka taxi eftersom det hade varit väldigt lugnt under kvällen, och han blev ännu mer jätteglad när han fick reda på att jag var en handbolls-tjej. Han höll på och köra av vägen av iver när jag började rabbla kroatiska landslagsspelare, haha. Han hade nog inte förväntat sej att få diskutera sina älskade landslagshjältar med en halvfull tjej under kvällens arbetspass :P


Nu ska jag åka till Kristinehamn igen, det gick jättebra igår så förhoppningsvis spelar vi finalen om 6 timmar!!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Tack för en mysig kväll du!^^

Haha kul med engagerade människor!

Lycka till i K-hamn nu också, klart ni går till final;)

2011-04-17 @ 09:42:15
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0