Tvätt-Time!

Nu ska jag göra nånting som jag inte gjort på vääääldigt länge. Jag ska nämligen packa ner tvätt och bege mej hem till mamma med den.. dock är det inte så illa som det låter; jag har faktiskt tänkt ta hand om tvätten själv :P Men här i huset fanns det ingen tvättid och jag känner spontant att det vore kul att kunna ha med sej lite underkläder och sånt när jag ska iväg på cup i helgen.. Hehe, tur att jag har inhandlat en hockeytrunk big size (med hjul!!) idag så jag kan frakta över all tvätt till Sundsta...

Kommentarer
Postat av: maria

har inte ens tänkt i de banorna. men nu när du säger det, så kan det ju inte va nån annan än du som har satt mig i denna sits ;)

2011-04-06 @ 18:52:23
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0