Ett Badkar, Tack

Sitter här med levande ljus och en filt i min nya soffa och myser lite. Var supersliten när jag kom hem efter jobbet förut och önskade att jag hade haft ett badkar men så är ju icke fallet... därför fick en dusch duga! Men ett badkar är nog en av de saker jag saknar mest med min lägenhet (och en balle förstås!), det är ju totally underbart att kliva ner i ett skumbad när det är mörk/kallt/regnigt utanför fönstret.. mmm!

För övrigt så skulle jag vilja gå på bio på lördag å se den nya filmen "Jag saknar dig". Någon som är sugen på att göra mej sällskap? :)

Kommentarer
Postat av: maria

vår lägenhet har ju en balle, en ganska fin sådan ;)

2011-08-26 @ 08:05:47
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: preiszan

vi har badkar i den nya :D lovely!!! skulle gärna gått på bio om det inte var mitt i flytten!

2011-08-26 @ 16:06:29
URL: http://elinpreisz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0