Hjärtskärande

Jag känner mej lite som två personer i ett just nu; ena halvan känns slutkörd och total-manglad. Ryggen värker och örat ringer... Den andra halvan känner sej som den värsta barnmisshandlaren i heeeela världen. Som ni förstår är det lite extra körigt på jobbet just nu, vi har bland annat en ny liten flicka som är jätterädd och skriker mellan 7.30-16.00... åååh vad det skär i hjärtat! Jag veeet ju att det kommer bli bra, men just nu känns det långt dit.. stackars lilla flicka ♥

Jaja. Bäst att vila upp sej inför morgondagen, den kommer bli intensiv minst sagt... det ska faktiskt bli riktigt skönt med helg!! :P



Var ute å åt med pappa och Jesper direkt efter jobbet och var lite sugen på att ta nåt sånt här.. dock hade jag väl somnat efter ett glas med tanke på hur sliten och trött jag känner mej. Spar mej till på lördag istället ;D


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh guuu va goa de såg ut! Imorrn kväll är du väl värd en sån. Hoppas det blir en bra jobbdag imorrn. Puss!

2011-08-18 @ 22:00:54
Postat av: Teresia

Duktig du som orkar ta hand om alla dessa små monst.. eh jag menar fromma, underbara barn!;p

Ja, hur kul med praktikplatsen!^^

Det får vi fira lite imorgon, lördag!^^

2011-08-19 @ 06:41:24
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: maria

vet precis hur du känner dig, maktlös och otillräcklig. men som sagt, vi vet ju också att det kommer lugna sig, och då kommer det bli hur bra som helst :)

2011-08-19 @ 07:42:51
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: papis

usch låter inge vidare, jobbigt när barn e ledsna så länge men dom du sa, de kommer bli bättre :)



gud va gott de såg ut :D

2011-08-19 @ 07:52:06
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0