Kan Vi Vara Vänner Nu?

Råkade zappa förbi "Svenska Hollywoodfruar" på tv:n nyss som tydligen hade nån form av säsongspremiär idag, och får äran att ta del av denna konversation:


Svensk Hollywoodfru 1: Jag undrar om vi kan vara vänner på Facebook nu?

Svensk Hollywoodfru 2: Ja, men alltså, jag haaar ju ingen Facebook. Jag har ju bara en faaaan-facebook

Svensk Hollywoodfru 1: Ja men då kan jag bli ditt fan då!

Svensk Hollywoodfru 2: Ja det får du jättegärna bli. Åh va kul!!!!


Svensk Hollywoodfru 1 verkar (tro det eller ej) ganska puckad. Hon har ny bjudit hem 3 av sina väninnor ( en av dem vet hon inte ens riktigt vad den heter) på en "härlig lunch". Innan lunchen sitter de nu och minglar i soffan med ett varsitt glas skumpa när hon ställer denna fråga. Hon känner nog att de blivit sådär underbaaart tighta och att det känns som ett naturligt steg i deras vänskapsrelation att ta steget med stort S. Lägga till varann på Facebook, alltså. Min enda fråga är: Är dessa människor for real...?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah. Det är ju så braaaa. :) Just för att dom alla är ganska blåsta på sitt eget sätt. :D

2011-08-23 @ 07:44:57
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: maria

herregud. kollade på det på play idag. det va nära att skämskudden kom upp flera gånger

2011-08-23 @ 17:29:53
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0