"Någon", Var Är Du?

Idag ska jag och Maria äntligen få till en dejt tänkte vi oss. Känns som att det var evigheter sen som vi sågs :) Och det gäller att passa på, för snart misstänker jag att hon kommer va upptagen med en massa annat.. tänk att det bara är några veckor kvar nu tills deras lilla Pyre kommer till världen! Helt ofattbart.. :)

Funderar även på om det var idag som "någon" skulle komma och städa hos mej? Och rensa ur garderoberna? Och ta tag i vissa "viktiga saker"..?! Har för mej att det var "någon" som sa att det skulle göras under min semester och idag är ju min sista semesterdag... aja, vi får väl se hur det blir med den saken ;P

Kommentarer
Postat av: Katherine

Jag tror att denna någon skulle komma hem till mig också. Så kommer han/hon så skicka över henne/honom till mig efteråt!

2011-08-05 @ 13:23:05
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0