När Som Helst...

Och så var det då lördagen den 27/8 2011... Ett väldigt efterlängtat och speciellt datum för Maria och Victor eftersom det är "Dagen D" för dem. Och även om hjärnan är fullt medveten om att det sällan blir födsel på exakt det givna datumet så förstår jag att deras hjärtan bara skriiiiker efter att det lilla miraklet ska vilja titta ut. Själv har jag hela tiden trott att förlossningen blir på fredag den 2 september, men jag hoppas såklart att jag har fel och att det blir snabbare än så :) Jag håller tummarna; för att det blir snart, för att allt går bra och relativt smidigt och för att det lilla miraklet ska få en fantastisk start på livet! ♥

Maria!! Förstår att det känns så jävla jobbigt och nervöst och segt och tungt och pissigt just nu.. men snaaart... plötsligt händer det!! Och tänk, nästa gång vi ses så kanske du är mamma? :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: maria

tack finaste du.

ja, nu börjar det bli riktigt rejält nervöst. nu vet man att inom en snar framtid är man faktiskt någons mamma :)

2011-08-27 @ 21:42:24
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0