Stressad!!

Idag måste jag erkänna att jag är riktigt sliten faktiskt. Igår var det en såndär dag då allt flöt på på jobbet. Idag var det lite tvärtom, kan man säga. Hann inte gå på toa, hann inte äta upp lunchen.. Det var fullt ös medvetslös som gällde! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta av stressen när jag sprang mellan borden tjugo minuter försenad och försökte duka, med en hysteriskt ledsen liten flicka som slet i mitt högerben, och min kollega kom in med ytterligare två barn och sa: "X har kräkts på hela sej, och Y har bajsat löst nu igen. Jag tror de har magsjuka båda två. Kan du ta detta?"

Efter dessa hektiska veckor som varit på slutet (dessutom slutade jag tidigt idag men hade jobb-möte 17.30 så jag ändå fick va kvar på jobbet sammanlagt 13 timmar) så kan jag bara konstatera: To hell med "jag är stresstålig och gillar att jobba under stress".. för det gör jag inte alls :P Jag slutar nämligen totalt att fungera när jag blir stresad har jag märkt på sistone!! Man lär sej nåt nytt varje dag... ^^

känns som jag skulle behöva lite mer av det här nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0