2011

Och så har ännu ett år passerat! Det är nu bara ett par dagar kvar av 2011, och det börjar bli dags att summera året, precis som jag gjort de andra åren här i bloggen. Här kommer årets lista över 2011:

* Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jajjemän! Hängde på polisstationen.. Haha, lyckades klämma in två polisanmälningar på bara några månader

* Höll du några av dina nyårslöften? Njaaa... gick hårt ut i år igen, utan att lyckas klara det hela vägen... :P

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? JAAA!! Äntligen får jag skriva "ja" som svar.. Lilla Alice kom till världen och gjorde Maria och Viktor till stolta föräldrar! Och ett par månader senare blev även Emelie och Tobias föräldrar till söta lilla Enya! :)

* Vilka länder besökte du? Jag var i England (London med Teta i april) och i Spanien två gånger (Barcelona med Elin i juni, Gran Canaria med mamma i okt)

* Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? En större lägenhet!!

* Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 11 september 2011 var första gången jag träffade Eric.

* Vad är det bästa som hänt dig år 2011? Att jag och Eric blev ett par

* Största misstaget? Nu är ju inte jag typen som gör misstag direkt men... ;P Hehe, men att bli totally lurad och ge ut en kod till en främmande människa va väl kanske inte det smartaste jag kunde ha gjort..

* Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit totalt "röstlös" i nästan två veckor, och det var ju en jobbig upplevelse. Annars har jag varit frisk och förskonad från värre skador, precis som vanligt!

* Bästa köpet? Min nya soffa kanske

* Vad spenderade du mest pengar på? Resor

* Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor! Att två av mina vänner blev föräldrar! Och resorna jag hann göra under året tillsammans med några av dem som jag tycker allra mest om. Att jag fick fast jobb! Och att jag hade betald semester - vilket FANTASTISKT påhitt ;D

* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Melissa Horns skiva "Innan jag kände dig" kommer alltid att påminna mej om hösten 2011.

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Man kan väl säga att året inleddes ganska segt, men avslutades på topp!

* Vad önskar du att du gjort mer? Motionerat!

* Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis :P

* Hur tillbringade du julen? Med mina nära&kära, precis som det ska vara! Julfrulle hos mej med Jesper och daddy först, sen var det firande hos moster-familjen som gällde resten av dagen. Eric kom förbi en sväng på kvällen också, och sen träffade vi hans släkt på juldagen.

* Blev du kär i år? Ja! ♥

* Favoritprogram på tv? Räknas web-TV? Paradise Hotel danmark helt klart. Räddade många regniga sommardagar!

* Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nixpix. Tack och lov, hat känns som en mycket onödig känsla som jag är glad att slippa känna

* Största musikaliska upptäckten? Svårt. Veronica Maggio kanske, gillade inte henne tidigare.

* Något du önskade dig och fick? Det mesta!

* Något du önskade dig men inte fick? Hm, det är nog bara en större lägenhet som fattas..

* Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Gick upp 04.30 och jobbade först. Kändes konstigt måste jag säga! Men jag avslutade dagen med att möta upp mamma på stan och fira med ett par drinkar. Dagen efter bjöds jag på middag av pappa&Lena, och helgen efter min födelsedag firade vi med tjej-kalas :)

* De bästa nya människorna du träffade? Min nya kollega Sofia! Än en gång har jag äran att få jobba med en människa som jag trivs jättebra med :) Och Eric förstås!

* Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Tights och stickade tröjor med stora kragar.. mys!!

* Vad fick dig att må bra? Mina nära&kära, som alltid. Lata semesterdagar med sol&drinkar på bryggan. Morgonrocksmyset på ballen i Spanien. 

* Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law, I guess... some things never change!! ;)
* Vem saknade du?

* Favoritmånad? Är ju en "sommar-tjej"egentligen, men i år var september som ett långt lyckorus. Och mysiga december förstås, även om det kunde fått vara lite mer snö för julstämningens skull..!

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, kan inte komma på nåt direkt. Det som fattas nu kommer säkert att rättas till under nästa år :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

När man summerar såhär i efterhand så blev ju 2011 ett kanonår för dig. An you are so worth it! Puss sötis! 2012 är det min tur :-D

2011-12-30 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0