4 Dagar Kvar

Sitter kvar på jobbet och väntar på att träningen ska börja, men vill egentligen bara hem.. ikväll har jag nämligen tänkt klä granen och pynta lite där hemma. Vet att det är i tidigaste laget, men eftersom jag inte är hemma så mkt under julen så vill man ju ändå hinna njuta lite av sakerna innan det är dags att ta bort dem igen :P har även tagit ledigt på torsdag så då tänkte jag julstäda och inhandla de sista klapparna. Många känner stress runt julen, men icke jag.. tycker faktiskt att det är hur mysigt som helst!  :)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Ja, jag är säker med det där med BMB=/ Har ju länkat till artikeln i mitt inlägg, texten som är understruken.



Den 22a jobbar jag, men jag kanske kan bara hoppa in efter jobbet vid 20-21 tiden och byta klapp med dig?:)

2011-12-20 @ 20:32:24
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mammas tös det! Allt med julen är bara myyys! :)Puss min skatt!

2011-12-20 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0