Arvid & Vidars Minne

Redan i höstas bestämde jag mig för att skänka pengar till nån form av välgörenhet runt julen. Har man råd att köpa hysteriskt mycket till sina nära&kära så bör man väl även ha råd att skänka en liten slant till de som behöver det.. Däremot hade jag inte riktigt bestämt till vad pengarna skulle gå, men nu när jag träffat Eric så känns det självklart att ge en summa till forskning om barnhjärnan. Detta är Erics syster och hennes man som starat upp en fond till deras söners minne. Kanske har ni, precis som jag, tänkt skänka en liten slant men inte riktigt bestämt er för till vad än..?


http://portal.hjarnfonden.se/portal/page?_pageid=33%2C40931&_dad=portal&_schema=PORTAL&p_ei_id=701


Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket fint gjort av dig Jossan. :) Och god jul!

2011-12-24 @ 14:34:44
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Eric

<3

2011-12-24 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0