Efterlysning!

Jag är ju en vän av traditioner som de flesta av er vet, och såhär i juletider blir jag nog ännu mer av en "traditions-Hitler" än vanligt.. och en av alla mina saker som jag gör varje jul är att se en av mina favorit-filmer; nämligen "The Holiday" somjag har på DVD. Men nu är det såhär att jag hittar den inte!! Ni kan ju förstå vilken katastrof detta innebär för mej... kommer det verkligen kunna bli nån jul i år? Eftersom jag känner mej lite osäker inför svaret så ber jag er nu, nära&kära, att hålla utkik efter denna film. Kan det va nån av er som lånat den? Har jag glömt den nånstans? Tacksam för snabba svar! Hittelön kan eventuellt utlovas


Kommentarer
Postat av: mamma

Brukar den inte sändas på TV i juletider? Pok

2011-12-16 @ 00:11:17
Postat av: preiszan

känns ju spontant som att det skulle kunna vara jag.. ska kika!

2011-12-16 @ 07:16:58
Postat av: Teresia

Haha det är nog inte jag iaf! xD

2011-12-16 @ 07:39:18
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har ju en här, men är 99,5 % säker att den är min ;)

2011-12-16 @ 15:45:29
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0