Julmarknad På Liseberg!




Och så har ännu en helg passerat! OCh jag måste säga att det här var en av de bästa på länge! :) Inledde ju med mysiga Melissa Horn i fredags och igår var det julmarknad på Liseberg som gällde för oss. Måste erkänna att vi saknade snön, men det gick ingen större nöd på oss ändå. Vi strosade runt, spelade bort pengar, pussades, köpte julklappar, drack varm glögg, vann (jag vann en kaffemaskin, så nu kan inte mitt ♥ klaga på att han inte får riktigt kaffe när han är här längre!!), och bara hade det allmänt mysigt. Sen gick vi ut och åt med Erics syster och man, och jag och Eric avslutade kvällen med ett glas vin på ett ställe vid Avenyn och sen tog vi oss en natt-promme hem genom Torslanda. Vi har varit lite vilse ett par gånger i storstan, men på nåt sätt löser det sej ändå till slut :P

Idag har vi flängt runt på stan i några timmar; det har inhandlats både julklappar och egna saker! Vet inte riktigt vad det är med den här stan, men som vanligt kommer jag hem från GBG och är supernöjd med shoppingen :) Det verkar som att det är en jäkligt grå, regnig och blåsig stad, men bra shopping har de iaf!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vilket flyt! En kaffemaskin, nu får du börja träna på att dricka kaffe. Det lär finnas många goda kapslar!

2011-12-05 @ 17:46:54
Postat av: mamma

Vilken mysig helg ni haft! Och en kaffemaskin till fine pojkvännen, fantastiskt! Puss på dig hjärtat, hoppas du vaknar pigg imorrn!

2011-12-05 @ 23:17:58
Postat av: Eric

Gud va mysigt vi hade det :) blir gärna det med dig mitt <3 Hoppas det blir en tradition att vi åker på julmarknad på lisseberg :) Älskar dig Baby <3

2011-12-07 @ 08:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0