Nordvärmland Nästa!

Kisseriet funkar bättre nu, tack och lov. Det var faktiskt inte kul nånstans och jag hoppas att jag slipper va med om det igen!!

För att gå till nåt trevligare: Imorrn drar jag, Jesper och pappsen upp till Nordvärmland för att mysa och hugga oss en varsin gran! Vi gjorde ju det förra året och bestämde oss snabbt för att göra det till en årlig tadition. Hur mysigt som helst!! Så nu har jag packat ner raggsockor, långkallingar och tjocktröja... kan va lika bra att ha, även om jag misstänker att det inte kommer va lika kallt som förra året, då det var ungefär 25 minusgrader... minns att det inte var jätteskönt att gå ut och kissa på morgonen då :P


Bilder från förra årets lilla trip:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0