Rättvist

Idag har jag och Eric varit ute och käkat tillsammans med hans kompisar. Vi hade tänkt gå till "Texas Longhorn" som nyss har öppnat här i stan, men där var det fullt och därför hamnade vi på "Frost" istället. God mat och smarrigt sällskap men det bästa av allt är nog ändå att jag var en fantastiskt söt och gullig flickvän och lovade att köra hem efteråt så att min käre pojkvän kunde ta ett glas rödvin till maten. Detta innebär att jag nu med gott samvete (nåja, nästan iaf..) kan låta honom köra de kommande 411 gångerna ungefär - det är lite så "vi" jobbar.. :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Öh, hade ni bil? Så du körde ÄNDA från Frost till Herrhagen. Duktig flickvän! :)

2011-12-28 @ 23:46:45
Postat av: Jossan

hehe jaaa.. alltså vi TÄNKTE gå. Men PRECIS när vi skulle ge oss iväg så börja de regna å blåsa som värst... så de blev bilen. Annars hade vi SJÄLVKLART knallat ;D

2011-12-29 @ 20:43:48
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0