Alla Hjärtans Dag

Efter en låååång resa hem och bara ett par timmars sömn så släpade jag mej till jobbet tidigt imorse. Jobbade bara halva dagen, och sen åkte jag hem och la mej och sov igen. Efter ett par timmars sömn så kände jag mej lite mer som en människa igen, så då bjöd jag hem Teta. vi käka pizza och tölade om såna där saker som man gärna gör med sina allra bästa vänner, men kanske helst inte på Alla ♥ Dag egentligen.

Sen fortsatte jag att fira denna hypade men mysiga dag med några andra som jag tycker väldigt mycket om; blev nämligen bjuden på middag hos mamma och Jesper. Hoppas ni andra också haft en mysig dag med era nära och kära! Man kan tycka att det är lite töntigt att det ska behövas en speciell dag för att visa sin kärlek, och självklart kan man göra det närsomhelst på året, men det kan ändå vara lite fint att det finns en dag som kärleken firas lite extra på. Det tycker jag iaf :)

Puss och gonatt på er, mina fina! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack finast för myskvällen. Puss o gonatt!

2011-02-14 @ 22:50:10
Postat av: Teresia

Tack för sällskapet igår finaste kompis!^^

2011-02-15 @ 20:57:07
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Teresia

Tack för sällskapet igår finaste kompis!^^

2011-02-15 @ 22:02:04
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0